Ota yhteyttä

Vieraile henkilökohtaisesti Bratislavassa
85101 Bratislava
Ma - Pe 10:00 - 21:00
La - Su 9:00 - 21:00
Myymälä sijaitsee ensimmäisessä kerroksessa Nay Elektrodomen vieressä (uloskäynti pysäköintitalosta, rullaportaiden lähellä).
Myymälä on avoinna normaalien aukioloaikojen mukaisesti.
Myymälässä voi maksaa käteisellä tai lähimaksulla kortilla.
UKK - usein kysytyt kysymykset
Luettelo useimmin kysytyistä kysymyksistä ja vastauksista. Jos sinulla on erityinen kysymys, käytä oikealla olevaa lomaketta, johon pyrimme vastaamaan mahdollisimman nopeasti.
Toimitusaika riippuu varastotilanteestamme.
Tuotteet, jotka on merkitty varastossa, lähetämme jokaisena arkipäivänä. Keskimääräinen toimitusaika valitun kuriiripalvelun kautta Suomessa on 2-3 arkipäivää. Valitessasi Suomen postin, keskimääräinen toimitusaika on 2-3 arkipäivää. Voit seurata tilauksesi tilaa seurantakoodin avulla, jonka olet saanut sähköpostiisi.
Tuotteiden kohdalla, joita ei ole varastossa, toimitusaika riippuu valmistajasta/toimittajasta. Tämä toimitusaika riippuu pääasiassa kuljetuksen nopeudesta ja tuotteen saatavuudesta ulkoisessa varastossa, joka voi sijaita myös Suomen ulkopuolella. Erityisesti nykyisten rajatoimenpiteiden vuoksi emme voi taata samaa toimitusnopeutta muista maista.
Tarkkoja tietoja tällaisen tilauksen toimituksesta saat ottamalla meihin yhteyttä joko puhelimitse numeroon +359 42 952 905 tai yhteydenottolomakkeen kautta.
Tilauksen tekemisen yhteydessä voit valita useista eri maksuvaihtoehdoista.
Voit maksaa tuotteesi seuraavilla tavoilla:
- Verkkokorttimaksu - turvallisen maksualustan kautta. Nopein ja turvallisin maksutapa.
- Postiennakkomaksu kuriirilta vastaanotettaessa - valitusta toimitustavasta riippuen voit maksaa tuotteet myös kortilla.
- Käteismaksu noudettaessa - Lovec-myymälässä, Aupark Bratislava.
- Laskutusmaksu - sopii tukkumyyjille.
Tuote pysyy myyjän omaisuutena, kunnes se on kokonaan maksettu ja vastaanotettu, mutta vahingonvaara siirtyy ostajalle tuotteen vastaanoton yhteydessä. Ostajan laskutustietoja ei voi muuttaa jälkikäteen tilauksen lähettämisen jälkeen.
Jos tilattu tuote ei vastaa odotuksiasi, voit palauttaa sen. Helpon palautusprosessimme ansiosta se onnistuu helposti, nopeasti ja vaivattomasti.
Palautusohjeet:
- Voit palauttaa tuotteen 14 päivän kuluessa siitä, kun olet vastaanottanut sen.
- Täytä palautuslomake
- Lomakkeen viimeisessä kohdassa lataa kuva tai skannaus laskusta/kuitista ja kuva tuotteesta alkuperäisessä pakkauksessaan
- Lähetä palautuslomake.
Tuotteen lähettämiseen on kaksi vaihtoehtoa:
- Pakkaa ja lähetä tuote omalla kustannuksellasi osoitteeseen:
Milena Klimova, EXPANDECO - Knifestock
Svedviksvägen 48
14943 Nynäshamn, Ruotsi
Palautusehdot:
- Palautettavan tuotteen lähetyspäivän on oltava 14 päivän kuluessa sen vastaanottamisesta.
- Sinun on täytettävä palautuslomake, mukaan lukien pankkitilin numero IBAN-muodossa.
- Tuotetta ei saa olla käytetty, sen on sisällettävä kaikki alkuperäiset etiketit ja laput, ja sen on oltava alkuperäisessä pakkauksessaan, jotta se voidaan myydä uudelleen.
- Jos tuotteessa havaitaan vaurioita, meillä on oikeus vähentää palautettavaa summaa tuotteen myyntikuntoon saattamisesta aiheutuvien kustannusten verran.
Lisätietoja palautusmahdollisuuksista löydät reklamaatioehdoista.
Asiakastietojen suojaaminen on meille ensisijaisen tärkeää. KNIFESTOCK-verkkokaupan toiminnassa käsittelemme vain niitä henkilötietoja, jotka ovat välttämättömiä tilauksen tekemiseen ja jotka on merkitty pakollisiksi kentiksi tilausprosessissa - erityisesti etunimi ja sukunimi, toimitusosoite, puhelin- ja sähköpostiyhteystiedot.
Kun otat meihin yhteyttä yhteydenottolomakkeen kautta, käsittelemme vain niitä henkilötietoja, jotka on merkitty pakollisiksi.
Löydät lisää tietoa henkilötietojen ja evästeiden suojasta täältä.
Löysitkö tuotteen edullisempaan hintaan? Lähetä meille viesti linkin kanssa kyseiseen tuotteeseen yhteydenottolomakkeen kautta tai suoraan sähköpostiin info@knifestock.fi, ja me tasoitamme hinnan. Jos mahdollista, tarjoamme sinulle vielä paremman hinnan.
- Tuotteen on oltava myyjän varastossa
- Myyjän on sijaittava Suomessa
- Tuotteen on oltava uusi ja vahingoittumaton, ei käytetty.
Hinnan tasauksen jälkeen alennuskupongin käyttö ei ole mahdollista. Pidätämme oikeuden olla tasaamatta hintaa, jos ehdotettu hinta on alle sisäisten sääntöjemme.
Mukava kuulla. Voit jättää positiivisen arvostelusi meille seuraavasti:
- Tuotteen sivulla, jonka ostit verkkosivultamme
- Heureka - https://obchody.heureka.sk/knifestock-sk/recenze/
- Trustpilot - https://www.trustpilot.com/review/knifestock.sk
- Lisäämällä arvostelun Google Mapsiin
Kiitämme tyytyväisyydestäsi ja odotamme innolla seuraavaa ostostasi.
Onko sinulla muuta kysyttävää? Kirjoita meille
Jos sinulla on erityinen kysymys, käytä lomaketta, johon pyrimme vastaamaan mahdollisimman nopeasti.
Laskutustiedot
Cabajská 42, 949 01 Nitra
Palautusosoite
Milena Klimova, EXPANDECO - Knifestock
Svedviksvägen 48
14943 Nynäshamn, Ruotsi
Asiakastuki
Puhelinpalvelu
Ma – Pe: 8:00 – 16:00 (CET)
Sähköposti
Ma – Pe: 8:00 – 16:00 (CET)